לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

מיקום במפה

עין אמפי

רקע

עין אקליפטוס או שמו השני עין אמפי הינו  מעיין קריר ומרענן במיוחד. צלול כמו מיץ תפוחים אין פלא שהקצינים הסורים בילו פה רבות.

מעיין נסתר ופחות מוכר אי שם ברמת הגולן, אחת מהבריכות היפות בארץ לפחות לטעמי וגם פחות מוכרת למטייל הממוצע. עין אמפי הוא מעיין יפהפה עגול וקסום עם מים צלולים להפליא ומרעננים. בייחוד אם באתם ביום חם ולוהט שאופייני לחודש יוני.
אמנם תחילת הקיץ אבל כידוע הקיץ הישראלי הוא קטלני עם כל מה שמשתמע מכך.
בייחוד עם הגעתם לטיול בצפון עם ילדים שלא נותנים מרגוע. עין אקליפטוס הוא חלק מסדרת מעיינות ברמת הגולן הקרויה “בריכות הקצינים” כמו עין עלמין הסמוך אליו למשל והוא יעד אטרקטיבי ביותר כחלק מטיול משפחות שאתם עושים באזור.

עין אמפי הוא מעיין קר מאוד ובימי הקיץ הבוערים יספק לכם מנת התרעננות הגונה ביותר.

לא בכדי קיבל המקום את השם עין אקליפטוס כל סביבתו מוצלת ע"י עצי אקליפטוס רבים המספקים צל למכביר.

ועל שום מה ? כידוע לכם הסורים היו ברמת הגולן. בתקופה שהיו בה נבנו עבורם בריכות בכל האזור ומכאן שמם. קצת על הבריכה הספציפית הזו הניזונה ממעיין נובע. הבריכה עמוקה אך ישנן קטעים שאדם מבוגר ממוצע יכול לעמוד, ילדים רק גדולים, המקום עצמו מכיל לא מעט אנשים אבל עדיין בהחלט יש מקום לכולם במים ומחוצה להם, מאחר שהמים קרים ביותר לא ניתן לשהות בהם זמן רב מאוד, דבר הגורם לתחלופה גבוהה של אנשים בבריכה.

עין אקליפטוס

הבריכה צלולה ושוכנת למרגלות עץ אקליפטוס ענק ומכאן שמה. הבריכה עגולה ורחבה מאוד עם מדרגות זאת בגלל עומקה. ישנו גם חבל התלוי על אחד מענפי האקליפטוס, דבר המאפשר לקפוץ בעזרתו לתוך המים, חוויה לילדים וגם למבוגרים.
אילו תמונות שצולמו בביקור לפני 8 שנים בדיוק באותו מקום הזמן שהיינו אני ומשפחתי במקום בחודש אוגוסט:

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלי?
רוצים לעזור לי להמשיך לתחזק את האתר ולהעלות תכנים חדשים?
אשמח לתרומת סכום סמלי בעלות של כוס קפה, בלחיצה על הקישור הבא :
תבוא עליכם הברכה – גיל.
אמפי

הוראות הגעה לעין אקליפטוס

מצומת בית המכס ( רמת הגולן -חד נס) ניסע ימינה (דרומה) לכיוון חד נס, לאחר קילומטר נסיעה לערך, נראה מצד שמאל, דרך סלולה של מע”צ, ניכנס דרך פניה זו לשביל. ניסע בכביש המשובש, עד אשר נגיע למעבר בקר, מעין גדר קטנה, כמו כן תשימו לב לרכבים החונים ליד גדר / מעבר זה, לאחר חניית הרכב נחל בהליכה במעלה השביל בחום הלוהט ולאחר כ- 5 דקות הליכה – הגעתם לגן עדן. פשוט מעיין מקסים ביופיו, נא שימרו על ניקיון המקום שגם אחרים ייהנו. הכניסה למקום היא חופשית וללא תשלום לפחות בינתיים. ומיועדת לכל הגילאים -ילדים שאינם יודעים לשחות זקוקים להשגחה צמודה. זוהי אחת מהבריכות הנסתרות היותר מיוחדות שראיתי.

עין אמפי/עין אקליפטוס

עין אמפי היא אחת מבריכות הקצינים הנמצאות סמוך לחד נס.

למי מתאים: בעיקר משפחות עם ילדים ,לזוגות (עדיף לא בסופ”ש וחגים).הכניסה בחינם. נגישות: אין נגישות ההליכה היא בשביל צר עד המעיין. עונה בשנה: קיץ וקיץ. המקום הוא חלק ממרקם המעיינות ברמת הגולן.

מסלולים בסביבה: עין תינהעין אניעםנחל ג’ילבון ; פארק הירדן ; עין פח'ורה ; עין אורחה ; עין צנובר -גן ראובן ; עין ג'ואיזה

רוצים לקבל עדכונים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו לשתף בעצמכם ולהתייעץ עם חברי הקבוצה.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשוויות :Baliletayel

 רוצים המלצות שבועיות עדכניות מטיולים אחרונים?  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו :לחצו כאן

מסלולים נוספים באיזור

האטרקציות המומלצות שלנו

3 תגובות

  1. היינו בשישי האחרון תחילת מרץ 23 בעין אמפי, כמות המים מועטה ביותר, היו בתוכה דגיגים. מקום יפה, מסביב שדות מוקשים והכניסה לשם דרך שער בקר שצריך לשים לב אליו. לא היה אדם שם מלבדנו 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עין אמפי

מיקום במפה

דילוג לתוכן